2013. március 28., csütörtök

Más tojások...

Pár éve ( ~ 2006 ), amikor az üvegmatrica festéssel próbálkoztam, ezt az egy tojást tartottam meg magamnak. A helytelen tárolás miatt már nem olyan szép, mint amikor elkészült...



3-4 éve pedig készítettem "vegyi" tojást ( ~ 2009 ). :D
Akkor megakartam tanulni a "karcos" tojást, amikor a mintát belekarcoljuk a tojásba, de nem volt hozzá elég jó a kézügyességem, vagy nem gyakoroltam eleget, így kigondoltam, hogy Domestos-ba mártom a fogpiszkálót, is azzal rajzolok mintát. Íme a végeredmény:


Alkoholos filccel is lehet szépeket alkotni, bár én csak hirtelen szabad kézzel próbálkoztam anno...

És a horgolás maradt. :)
Íme még néhány tojás.
A Barca tojás nem tetszik, ezért más cérnával újat készítek...




Készült: 2013.03.27.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése