2013. június 24., hétfő

Jobb agyféltekés rajzolás tanfolyam - 1. nap :)

Mint már jeleztem, az elmúlt pár napban egy 4 napos tanfolyamon vettem részt.
Miért? Hát nem azért, hogy rajzoljak... :D

Egy kedves Barátom ajánlotta, hogy szerinte nekem is jól jönne, hogy az agyamat ki tudjam kapcsolni, valamint egyben önismereti tréning is...

Fantasztikus volt látni 0-ról a fejlődést, hiszen utoljára általános iskolában rajzoltam.
Napi 8 óra kemény koncentrálás, hát nem mondom, hogy mindig ment... :) főleg, mert Én nem tudok 8 órán keresztül komoly lenni, aki ismer az tudja...
Persze az első nap, még nézelődtem mit lehet, és mit nem. Második nap, már kicsit lazábbak voltunk, de a 3. napon már nem bírtam és ment a hülyeség... :)
Elvégre azért mentünk, hogy jól érezzük magunkat. :)
Az utolsó napot hagyjuk, ott már Önmagamat adtam... :D

De nézzük a fejlődést. Szándékosan naponta fogok blogbejegyzést készíteni, vagyis erről a témáról 4 lesz.
1. nap - 2013.06.20. csütörtök

A 2. rajzom, lényegében másolni kellett egy képet, ami vonalakból állt.
Itt nagyon elszomorodtam, mert nem tudtam befejezni. Akkor azt gondoltam, mindig majd rám fognak várni, és feltartom a többieket, de azért lassan belejöttem... :)
2. rajzom

3. rajzon a kezem látható. Nagyon boldog voltam. Nem is tudtam, hogy letudom rajzolni a kezem. :) Általában a rajztudományom a napocskáig terjedt, és az 5 szirmú virágig... :D
3. rajzom
4. rajz a cipőm. Ez szörnyű volt. Sehogy nem tudtam eltalálni az arányokat. Mondtam is, hogy másnap mezítláb megyek, erre azt a választ kaptam, hogy pénteken nem ezt rajzoljuk... :D
Persze a cipő virágmintás, de szerencsére nem kellett annyira részletesnek lennie. Itt a lényeg az volt, hogy szemmel "megtaláljuk" a helyes arányokat...
Több-kevesebb sikerrel végül is megvalósult... :D
4. rajzom
A kávé nagyon hiányzott!!! :)

A következő bejegyzés holnap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése