2014. augusztus 15., péntek

Horgolt pénztárca :)

Mindig valamit kell újítani. :D
Egy kedves barátom megkérdezte, hogy tudnék-e neki készíteni pénztárcát. Lényegében varrni és rá horgolni valami külsőt. Elvárások voltak, hogy 3 rekeszes legyen, ebből 1 cipzáras.
Hát mivel szeretem a kihívásokat, persze igent mondtam. Aztán Édesanyámnak elmondtam miben kérem a segítségét. :D Persze Ő már tudta, hogy ez lesz... :D Ő az én kritikusom és tanácsadóm. :)
Szóval megterveztük, kiszabtuk, ő megvarrta, én néztem... :D Na jó, segítettem természetesen. :)
Majd amikor ez mind elkészült, jött a horgolás. :) Persze voltak akadályok, de nagyon jól vettük őket. :)
Íme a végeredmény. :)
Mérete: 16 cm x 9 cm.








Készült: 2014. 07. 25 és 08. 11. között

2 megjegyzés:

  1. pozsgai liliána2015. június 27. 20:34

    lehet hogy egy kicsit béna vagyok a számítógépekhez ezért nem találom ennek az alkotásnak a mintáját,vagy nincsen feltöltve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Liliána, azért nem találod, mert nincs leírás, sem a minta. Sajnos mivel ez volt az első, nem készült róla leírás. :( Amilyen bonyolultan készítettem, valószínű nem is tudtam volna érthetően leírni.

      Törlés