2013. június 25., kedd

Jobb agyféltekés rajzolás tanfolyam - 2. nap :)

A csütörtöki nap, annyira feldobott, nagyon vártam mi fog történni a 2. napon. :)

Az, hogy a kezemet letudtam rajzolni és kéz formája volt, nem is akartam elhinni, hogy sikerült...
Feltettem magamban a kérdést, hogy mi lesz a 4. nap végére? Még a végén megtanulok rajzolni?
A 2. nap, ismét ledöbbentem, ahogy a többiek is, szerintem... :)

A képek minőségbeli különbsége abból adódik, hogy a világosabbakat telefonnal készítettem, a többit pedig a tanfolyamot tartó fiatalember küldte. :)

A 2. nap képei:

6. rajzom ismét a kezem, egy picit térbeli hatással. Itt már nagyon büszke voltam magamra - remélem ezt senki nem érti félre -, de valóban nem gondoltuk, hogy 4 nap alatt meg lehet tanulni rajzolni. Ez egy hihetetlen fejlődés volt minden résztvevőnek...
6. rajzom

7. rajzom a teremben lévő egyik asztal. Itt hazaakartam menni, mert nagyon nehéz volt... :D
Persze nem az a fajta vagyok, aki csak úgy feladja, de fárasztó volt ennyit koncentrálni... aztán valahogy csak összehoztam... :)
7. rajzom

8. rajzom. A felső képen lévő szemet kellett "megalkotni"... :)
Na erről se gondoltuk, hogy összejön, de ez még csak a 2. nap volt... igaz egy kicsit ki van tágulva a pupillája, de nem baj... :D El se hiszem, hogy megcsináltam...
8. rajzom

 Már csak 2 bejegyzés lesz... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése