2013. június 27., csütörtök

Jobb agyféltekés rajzolás tanfolyam - 4. nap :)

A 4. napon egymást kellett lerajzolnunk.
Mivel páratlanul voltunk, ezért "feláldoztam" magam, és így Rólam nem készült portré, amit ma reggel a tükörbe nézve már annyira nem is bántam. Feltűnt a szemem és a szám körül pár mosolyránc. :D
Épp ezért - nem a mosolyráncok miatt - Én kettő portrét készítettem, és ez nagyon fárasztó volt. A másodikkal nem is vagyok elégedett... :( Az örök maximalista... :D
Sajnos még tartok a sötét árnyalatoktól, pedig szeretem a fekete színt is. Majd gyakorlom a használatát... :)

4. nap portréi

11. rajzom egy komlói Hölgy. Ha valaki felismeri, aki nem vett részt a tanfolyamon, nyugodtan leírhatja a nevét, kíváncsi vagyok ki ismeri fel... :)
Vázlat, így kezdődött... :)
11. rajzom - valahogy így kezdtem...
 Nehéz volt, mert mindig nevettünk és elmozdult... :) De ezzel a képpel elégedett vagyok.
11. rajzom - ez lett a vége
 Emlékeztek? 3 nappal ezelőtt még a kezemet se nagyon tudtam lerajzolni...
11. rajzom - komlói Hölgy :)

 12. rajzom pécsi Hölgy. Nagyon szomorú vagyok még mindig, mert sokkal szebb a valóságban, és egyszerűen nem sikerült. :( Hihetetlen koncentráció szükséges hozzá, és úgy, hogy két portrét rajzoltam, azt hiszem nem tudtam figyelni. Itt már csak a hülyeség ment, sokszor majdnem sírva nevettünk... :D
12. rajzom - itt sajnos elfelejtettem a vázlatot lefényképezni...
12. kép - pécsi Hölgy :)

Na holnap még egy összefoglalót készítek, a tanfolyamot tartó fiatalember adataival együtt. Nagyon jó szívvel ajánlom bárkinek, hiszen láthatjátok 4 nap alatt milyen fejlődésen mentem keresztül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése