2013. február 6., szerda

Miért nem sikerült? :(

Azt gondolom, néha arról is kell írni, ha valami nem éppen úgy sikerül, ahogy elterveztük.
Tegnap elkezdtem keményíteni a kézimunkákat reggelre visszapuhultak. Ilyen még nem fordult elő. Volt, hogy 1-1 db nem lett az igazi...
Próbálom megfejteni az okát, hogy a későbbiekben ez ne fordulhasson elő. Lehet nagyon párás a levegő idebent.
Tanulságok:

  • ha elsőre nem sikerül a keményítés, nem biztos, hogy jó ötlet kimosni, mert a kézimunka már nem lesz olyan szép - megoldás, hogy elsőre tökéletes legyen, de ehhez jó idő kell! Ilyenkor jó lenne, valami napos országban lakni. :) Ha napfénynél keményítek, akkor nincs ilyen jellegű probléma. Hamarosan itt a tavasz, éljen!!! :D
  • váza, kehely, keményítése nem éppen egyszerű. Az elképzelhető összes konyhában fellelhető formát megkerestem, kipróbáltam, valamit szétvágtam, hogy jó legyen a forma. A következő bejegyzésben készítek képeket, hátha adok vele pár jó ötletet. :)
  • ha a váza üvegre készül, akkor nem kell keményíteni, sokkal szebb marad a kézimunka. Egy szép szalaggal még fel is lehet dobni. :)
  • fontos, ha valaki kávéfüggő, mint én, akkor a munka előtt igyon meg 1-2 csészével, sok tejjel, biztosabb a siker. :)
Jó munkát, szép napot. :)
Susan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése