2013. február 17., vasárnap

2013.02.15 - előminősítésre várva...


Szükségem volt egy kis időre, hogy összeszedjem a gondolataimat. Az elmúlt időszak elég fárasztó volt, nagyon sokat kivett belőlem.
…tavaly novemberben kaptam egy lehetőséget, hogy a kézimunkáimat megmutassam a „nagyvilágnak”. Konkrétumról csak most januárban esett szó, így volt 3-4 hetem felkészülni.

2013.02.15-én részt vettem egy „előminősítésen”. Egyszeri alkalomra összeállt zsűri megnézte a munkáimat. Amennyiben megfelel, akkor belekerül egy katalógusba, ami az ország egy bizonyos területén fog megjelenni. Szándékosan nem írok magazin nevet, és dátumot. Oka, hogy a katalógusban csak hagyományőrző kézimunkák lehetnek, de sajnos Magyarországon a horgolás nem igazán volt hagyomány. Az elkészült munkáim közül, így pont azok esnek ki, amikbe szívem-lelkem beletettem, vagyis a virágok. : (
A horgolt karácsonyi, húsvéti díszek, valamint az ékszerek még „versenyben” vannak.

Azt hiszem nagyon szerencsés vagyok, hogy egyáltalán lehetőséget kaptam arra, hogy neves kézművesekkel említsenek egy katalógusban, hiszem még nincs egy éve sem, hogy horgolok. Persze gyerekkorom óta kézimunkázok, talán ezért megy minden másképpen. Szorítsatok Nekem. :) Ha megtudom a végeredményt mindenképpen írok róla. :)

A képeket a Facebook oldalamon lehet megnézni:



Készült: 2013 januártól - február 14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése