2020. június 19., péntek

Megújulás :)

Elég régen jelentkeztem...

Jó pár hónapja gondolkodom mi legyen az oldallal, hiszen valóban mostanában túl sok hasznos dolgot nem osztottam meg. Ezért átalakítanám az oldalt. Szeretném tudni, hogy ti, akik valamennyire "figyeltek" mit szólnátok hozzá.

Arra gondoltam, hogy szélesíteném a témaköröket, hiszen Lili mellett nagyon átalakultak a kreatív szokásaim. Sok mindent készült, de nem horgolás. Esélytelen, egyelőre...

Viszont egyre jobban előtérbe kerül az újrahasznosítás, átalakítás...

Gyerekkel elkészíthető projektek. Anyák, Apák napi ajándékok, szülinap, ünnepek...

Egyre többször kerül kezembe gyurma, dekorgumi, festék...

Arra is gondoltam, hogy esetleg könnyebb, egyszerűbb alkotások elkészítéséről készítenék pár perces videókat. Ezek maximum 10 percesek lennének, magamból kiindulva, hogy pár percem azért van megnézni egy videót, főleg ha hasznosnak találom. :)

Véleményetekre lennék kíváncsi, hogy lenne-e rá igény. Nekem lenne hozzá kedvem és nagy szeretettel készíteném. :)
A videón nem lenne beszéd, mivel már nem Magyarországon élek, de szeretném, ha minden egyszerű és érthető lenne, ezért itt a blogon minden leírás elérhető, letölthető lenne, magyarul. Minták stb... amiket én készítek. :) Így csak le kell tölteni és ki is lehet nyomtatni. :)

Mivel imádom a virágokat, így ez a vonal mindenképpen megmarad, sőt... ;)

Szóval, mit szólnátok hozzá? :)

Legutóbbi alkotás...







Készült: 2020.június

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése