2014. július 3., csütörtök

Itt az ideje, hogy bepótoljam az elmaradásaimat... :)

Ez a nap is eljött. :)
Elkezdtem végignézni mennyi mindent készítettem és még nem osztottam meg a blogon.
Persze felmerülhet a kérdés, hogy mi történt, amiért "elhanyagoltam" az írást.
Az elmúlt hónapokban kisebb-nagyobb egészségügyi problémákkal küzdöttem, de ahogy kisütött a nap, én is sokkal jobban lettem. :) Nem kell aggódni, teljesen jól vagyok. :) Ez egy átmeneti tanuló időszak volt. :)

Igyekszem majd napi szinten megosztani a munkáimat. Egyelőre leírásokat nem ígérek, mert több hónap anyagáról beszélünk. 2013 novemberétől a mai napig.
Természetesen törekszem arra, hogy hasznos legyen, legyek. :)

Ezzel a képpel kívánok Mindenkinek jó szórakozást a továbbiakban! :)


Róma - Piazza Navona - Négy folyam kútja 

Erről az útról külön bejegyzés fog készülni... :) Szép dolog a hagyományőrzés, a kultúrák találkozása... :)
Üdv.: Susan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése