2013. szeptember 25., szerda

Készül... :)

Készül a csokor osztálytalálkozóra, 25 szál rózsa.
Az első kihívás akkor jött, amikor megláttam a művirágokat. Az első sokk után aludtam rá egyet, és jött a megoldás. :)
Na tegnap este észrevettem, hogy a 4. szín - fehér -, más vastagságú fonal, mint a többi. Nem sokkal, csak egy picit, de ez pont elég ahhoz, hogy ne legyen szép a csokorban.
Egész éjjel agyaltam a megoldáson.
Krisztián - aki kérte a csokrot -, eme sorok olvasása közben enyhe szívrohamot kap. :D
Nem kell aggódni, azt hiszem áthidaltam a problémát. :D Péntek estére legkésőbb elkészül. ;)

Rájöttem arra is, hogy imádom a kreatív jellegű kihívásokat, talán tudat alatt vonzom be ezeket a helyzeteket? Meglehet. ;)

Ismét egy kis ízelítő. :)

Az első kihívás - 2013.09.17.

A 3 szín - 2013.09.25.
Készült: folyamatban van...

2 megjegyzés:

  1. De szép lesz!!! Büszke lehet az a leányzó, akinek adja Krisztián :)
    Nagyon ügyes vagy Zsuzsi!!! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végéről talán ma elkészül a bejegyzés. A munkamenet, tanulságok és a végeredmény...
      Köszönöm Andrea! :)

      Törlés