2013. július 8., hétfő

Ékszerdoboz :)

Végre elkészült az ékszerdoboz. :)
Hozzávalók:

  • 1 doboz
  • hobbi festék - fehér
  • hobbi ragasztó - hozzá és a festékhez ecset
  • anyag a külső részre
  • anyag belülre - bélés selyem 
  • gyöngyök - 30 db.
  • 1 db szép gomb
  • horgolócérna  a párnahuzatnak és a rózsának
  • bélés selyem a párnának és hozzá tömítőanyag
  • 1,5-es horgolótű
Először elkészült a rózsa a tetejére - a dupla rózsa, szimpla változata, és hozzá 5 db levél -.

Majd, 3x lefestettem a dobozt, mivel eredetileg narancssárga volt, és nagyon átütött amikor rátettem az anyagot. Ha natúr színű dobozt is választunk, 1x érdemes átfesteni.
Minden festés után 1 napot hagytam száradni, majd a 4. napon szépen a belső részére felvarrtam a dobozra a zöld bélést a gyöngyökkel. Pontosan kimértem a gyöngyök helyét. Előtte egy picit vastagabb tűvel lyukat szúrtam rá, hogy könnyeben menjen a munka. A többi részre felragasztottam az anyagot, de óvatosan, hogy ne kerüljön túl sok ragasztó rá, mert akkor száradás után nyomot hagy az anyagon - bélésselyem -.
Mindig ruhacsipesszel szorítottam le az éleknél.

Miután a belső rész készen volt, jöhetett a külső rész felragasztása. Szintén az éleknél sok-sok ruhacsipesszel fogtam le, hogy masszív maradjon.

Miután lemértem a belső méretet, készülhetett a párna, majd a horgolt párnahuzat. A párna 1 cm-el kisebb mint a doboz magassága, így kényelmesen ráfér az ékszer.

Ezután a rózsa lett felragasztva a doboz tetejére. 

Kívülre felvarrtam a gombot - rózsa formájú -, és elkészítettem a "hurok" részt, amivel elől záródik a doboz.



Párna mintája








Készült: 2013.06.20. - 2013.07.08.

Most pedig készül az esküvői ajándék péntekre. :)

2 megjegyzés:

  1. Aztaaa!!! Jó kis munkádba került, de megérte, mert fantasztikus lett az egyszer biztos! Én is elfogadnám :))Gratulálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea! Aranyos vagy. :)
      Nem hiszem, hogy még egyszer bevállalom, nagyon munkaigényes, és a száradások miatt, nagyon sok nap mire elkészül...persze mindig ezt "mondom" :D

      Törlés