2012. november 2., péntek

Életjel...

Elnézést azoktól, akik rendszeresen benéznek hozzám, egy kisebb probléma adódott a gépemmel (vírus), és újra kellett az egészet telepíteni. Nagyon remélem, hogy a mintáim, képek, stb... megmenekültek, de ez csak a napokban fog kiderülni. Szíves türelmeteket kérem, ígérem, bepótolok mindent. :)

Addig is 1-2 hagyományőrző kép rólam. :)
Az első 2 képen a lányok ruhái láthatóak. (Az asszonyoké kicsit más.)
A pártát és a kendőt én készítettem, bár nem nagyon látszik. Akkor még nem tudtam horgolni, így Édesanyám horgolta körbe. :)

2005 szeptember vége Hosszúhetény - szüreti felvonulás
Susan, Vera, Réka

2006 február - Budapest

2006 július - Erdély, Tordaszentlászló
"Férjhez" adtak... :)

Nagyon sok tánccsoportnak láttam a menyasszonyi ruháját és a koreográfiáját, de a hosszúhetényi a legszebb.  Nagyon megtisztelő volt, amikor felkértek erre a szerepre. Ruhában egyedül a kalocsai versenyezhet velünk, mert az ő menyasszonyi ruhájuk gyönyörű. :)
Ma már nem táncolok, de nagyon sok csodálatos emlékkel gazdagodtam. :)
Köszönöm a Hosszúhetényi Népi Együttesnek, hogy mindennek részese lehettem. :)
Akit érdekel, bővebb információ az Egyesületről:
http://hagyomanytanc.12web.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése