2012. október 6., szombat

Kalocsai hímzés - cipő

Azt hittem soha nem fog elkészülni.
Mikre nem hagyom magam rávenni. ( Bár nem tartott sokáig. :) )
Azt hiszem ez volt az első, s egyben utolsó cipő.
Lassabban megy, mint gondoltam. Túl régen hímeztem. :(


Elkészítés, ahogy én csináltam:

1. minta felrajzolása zsírpapírra, vagy háztartási csomagolópapírra, és tűvel kilyukasztjuk 2-3 milliméterenként ( ha a mintát többször is felszeretnénk használni, akkor célszerű a lyukasztás előtt cellux-szal, vagy tixo, - kinek hogy tetszik -, leragasztjuk, majd itt lyukasztunk. Sokkal tartósabb lesz, és nem szakad szét a zsírpapír, nem torzul a minta.)
2. rögzítése a cipőre gombostűvel (varrásba, így nem marad tűnyom)


  3. hegyes ceruzával, vagy előrajzoló ceruzával felrajzoljuk (pöttyözzük) a mintát


 4. jómagam, elővarrtam a mintát, nem kötelező


5. hímzés




A gazdája még nem látta...

Készült: 2012.09.30. - 10.06.


2 megjegyzés: