2021. április 2., péntek

Tojáshéj, gipsz ötlet / Eggshell, plaster idea / DIY

Húsvét környékén a tojás kerül előtérbe, így a tojások héját is felhasználhatjuk. Ez is egy lehetőség.

Fontos, hogy a jól megtisztított tojás héját belül vastagon kenjük be étolajjal, vagy zsírral. A babaolajat kevésnek éreztem.

Ezután beleöntjük az elkészített gipsz, víz keverékét. Vizesebbre készítettem, így szebben elterül.



Hozzávalók: tojáshéj étolaj 150 gr. gipsz 100 gr. víz Recipe: eggshell, vegetable oil (cooking oil), 150 gr. plaster, 100 gr. water Rezept: Eierschale, Pflanzenöl (Speiseöl), 150 gr. Gips, 100 gr. Wasser


Ezután 4-5 órára meleg helyre tettem, hogy száradjon, majd leszedtem a héját, szikével rásegítettem.

Ezután lehet egy alap színt festeni. Amikor ez megszáradt, lehet egyéb módon díszíteni.

Én most az egyszerűbbet választottam, amit kisebb gyermekkel is lehet. :)

Ezeknek a díszeknek a felhasználását egy későbbi videóban mutatom be, amiben ajtó-, ablakdíszeket készítek. :)


Sok sikert! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése