2020. augusztus 26., szerda

Történt egy kis baleset...

Látszik, hogy sokáig nem volt lehetőségem foglalkozni a Bloggal és a Facebook oldallal, de hogy senki nem szólt, hogy a minták már nem hozzáférhetőek... Véletlenül vettem észre, amikor kerestem egyet. :/ Na de nincsenek véletlenek. Sok csoport van, ami pont azért jött létre, hogy a tagjai leírásokhoz férjenek hozzá. Én csak azért kezdtem el, mert feltöltött energiával a horgolás, és ezt szerettem volna másoknak is megmutatni. Most viszont ezt a részét tiszta lappal lehet kezdeni. Saját minták lesznek csak letölthetőek, de mivel ez most pluszba jött, így sajnos a sor végére került. Amiről készül videó, arról lesz leírás is. Lehet, hogy nem egyszerre, de biztosan lesz. :) Illetve nem minden leírásról lesz videó, de igyekszem mindent úgy elkészíteni, hogy akár a kezdőknek is segítség legyen. :) Mindegy, hogy valaki hobby szinten vagy megélhetésként szeret alkotni, mert az alkotás, a hagyományőrzés mindig felemelő érzés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése