2020. július 23., csütörtök

Anyák napja, szülinap

Édesanyámnak készült Anyák napjára és a születésnapjára, mert egy hónapban van, de sajnos az akkori járványhelyzet miatt, csak később tudtam átadni.

Nem olyan lett, mint amilyet elképzeltem, de nagyon örült neki. :)

Hozzávalók:

  • tetszőleges méretű festővászon kerettel
  • dekorgumi
  • fotó
  • apró virágok (száraz, dekorgumi, apró művirág vagy selyemszalagból, stb...)
  • egyéb díszítőelemek, ha valakinek még szüksége lenne rá


Egyszerű festővászonra ragasztottam a család tenyérlenyomatait dekorgumiból kivágva.
Maradák apró dekorgumiból készült virágokat ragasztottam rá. Eredetileg a felirat fotótranszfer technikával készült volna, de megmondom őszintén, olyan régen csináltam, hogy kijöttem a gyakorlatból. Így sajnos maradt filccel a felirat elkészítése, épp amilyet gyorsan találtam. A fonal is csak azért került fel, mert igyekeztem eltakarni vele a hibákat. Remélem sikerült. :)

És a végeredmény...


Készült: 2020 május

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése